Gratis verzending binnen NL, BE & DE
Levertijd 1-2 werkdagen
Retourneren binnen 14 dagen
Voor 15:00 besteld, morgen in huis!

Veelgestelde vragen

contact

Retouren

Na hoeveel dagen mag ik de bestelling nog cancelen?
We vinden het prima om elk artikel om te ruilen of te cancelen, als je om welke reden dan ook van gedachten verandert (onder voorbehoud van onze algemene voorwaarden). Zorg ervoor dat de artikelen nieuw, ongebruikt en met de originele verpakking en de labels van de kleding eraan worden geretourneerd. Retourneren dient binnen 14 dagen na ontvangst product plaats te vinden. We kunnen retourzendingen van artikelen niet als defect accepteren als ze niet volgens de instructies op het waslabel zijn behandeld. Retourzendingen die niet aan onze richtlijnen voldoen, kunnen helaas niet worden geaccepteerd en worden naar u teruggestuurd.
Wat gebeurt er dan?
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van je geretourneerde artikel, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat je retour is terugbetaald (of omgeruild). Houd er rekening mee dat artikelen moeten voldoen aan ons retourbeleid. Houd er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat uw bank de terugbetaling heeft voltooid, afhankelijk van de verwerkingstijd. Voor bestellingen die met bankoverschrijving zijn betaald, kunnen we alleen een productruil of terugbetaling in winkeltegoed aanbieden.
Hoe kan ik Retourneren?

Vul het retourformulier in dat bij uw bestelling is gevoegd (of download deze hier). Plak het door jou te regelen postlabel op het pakket en stuur het pakket retour. Als je terug wilt retourneren dient dit binnen 14 dagen na de bezorgdatum van je bestelling te gebeuren.

  • Verpak de artikelen zorgvuldig, waarbij elk artikel in de originele, perfecte staat is en alle labels zijn bevestigd.
  • ***Als u buiten de EU woont vergeet dan niet om uw pakket te labelen met 'Returned Unwanted NL Merchandise - Custom Value 0 €' om invoerrechten te vermijden.
  • Houd er rekening mee dat klanten verantwoordelijk zijn voor de retourkosten. Voor sommige landen kunnen we een scherp geprijsde retourservice bieden. Neem voor meer informatie contact met ons op via info@wickwings.nl
  • Cadeaupapier of geschenkverpakkingen kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Mocht je artikelen die je in een geschenkdoos hebt ontvangen, willen ruilen of retourneren, dan hoef je de doos niet terug te sturen. Als je een nieuwe cadeauverpakking nodig hebt voor je ruiling, neem dan contact met ons op. Voor een nieuwe cadeauverpakking worden extra kosten in rekening gebracht.
Wat is het Retouradres?
wickwings.nl 
Nijenburg 73
1081 GE Amsterdam
Nederland

Levertermijn

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra we je bestelling hebben ontvangen, doen we ons uiterste best om de artikelen zo snel mogelijk te verzenden. We proberen je pakket op werkdagen als je deze voor 15 uur bestelt dezelfde dag te verzenden. Wij zullen de bestelling met zorg inpakken en overhandigen aan de transporteur. Hiervoor gebruiken wij PostNL en DPD. Nadat het pakket is verzonden, ontvang je de trackingcode per mail. Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan eerst de spambox. Het komt vaak voor dat de e-mail daar binnenkomt. Mocht dat niet het geval zijn, neem dan contact met ons op via info@wickwings.nl. Pakketten binnen Nederland, België en Duitsland worden over het algemeen binnen 1 tot 2 werkdagen bezorgd. Voor de andere landen kan dit enkele dagen duren.
Waar is mijn bestelling?
  • Zodra je bestelling vanuit ons magazijn is verzonden, ontvang je een e-mail met de traceergegevens*
  • Traceergegevens zullen door de transporteur binnen 24-48 uur worden geactiveerd**.
  • Klik op de link in de e-mail om de laatste leveringsinformatie te zien.
  • Voor problemen met de levering, zie "Problemen met levering" hieronder

*Gelieve uw spam folder te controleren.
**Tijdens piekperiodes kan het langer duren voor de transporteur jouw tracking informatie activeert.

Wanneer ontvang ik mijn ruilartikel?

Zodra de retourzending door Wick Wings is ontvangen, wordt de omruiling binnen 3-6 werkdagen verzonden*

  • Wanneer Wick Wings uw retourzending heeft ontvangen, zal deze worden verwerkt.
  • De verwerkingstijd is max. 6 werkdagen.
  • Je ontvangt een e-mail met NIEUWE TRACKING details, zodra jouw ruilartikel is verzonden
  • Raadpleeg de NIEUWE TRACKING gegevens voor de verwachte leveringsdatum

Belangrijke informatie:

  • Wij sturen geen bericht om de ontvangst van uw retourzending te bevestigen**
  • Gedurende de verwerkingstijd, gaat uw retourzending door een kwaliteitscontrole
  • Als artikelen niet beschikbaar zijn (uitverkocht), wordt u op de hoogte gesteld
  • Elk prijsverschil zal worden opgelost door de klant een betalingsverzoek te sturen of door een terugbetaling te initiëren voor het prijsverschil
  • Alle terugbetalingen zullen gedaan worden via de oorspronkelijke betalingsmethode

*Tijdens uitzonderlijke piekperiodes kunnen de verwerkingstijden langer zijn.
**Raadpleeg je trackinggegevens om na te gaan of het pakket door Wick Wings is ontvangen. Wij kunnen je hierover geen informatie geven voordat jouw pakket volledig is verwerkt.

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Zodra uw retourzending door Wick Wings is ontvangen, zal uw terugbetaling binnen 3-7 werkdagen* worden geïnitieerd. 

  • Wanneer Wick Wings uw retourzending heeft ontvangen, zal deze worden verwerkt.
  • De verwerkingstijd is ongeveer 3-7 werkdagen
  • Je ontvangt een notificatie van terugbetaling zodra uw pakket is verwerkt.

Belangrijke informatie:

  • Wij sturen geen bericht om de ontvangst van je retourzending te bevestigen**
  • Gedurende de verwerkingstijd, gaat uw retourzending door een kwaliteitscontrole
  • Zodra de terugbetaling is gestart, zal uw terugbetaling spoedig zichtbaar zijn op je account
  • Alle terugbetalingen zullen gedaan worden via de oorspronkelijke betalingsmethode

*Tijdens uitzonderlijke piekperiodes kunnen de verwerkingstijden langer zijn.
**Raadpleeg je trackinggegevens om na te gaan of het pakket door Wick Wings is ontvangen. Wij kunnen je hierover geen informatie geven voordat je pakket volledig is verwerkt.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat er besteld is?
Zodra u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling heeft ontvangen, is het niet meer mogelijk om uw bestel- of adresgegevens te wijzigen. Om een snelle levering te garanderen, worden bestellingen vrijwel onmiddellijk klaargemaakt. 

Mocht u een fout hebben gemaakt in uw adresgegevens, neem dan direct contact op met onze klantenservice: info@wickwings.nl
Problemen met levering

Zendingen sturen wij verzekerd toe *

In het geval dat uw bestelling er langer over doet om geleverd te worden dan was aangegeven, raden wij u aan om uw trackinggegevens te bekijken. Hieronder vind je de meest voorkomende leveringsproblemen en oplossingen.

Meest voorkomende leveringsproblemen en oplossingen:

  1. Traceerstatus: Pakket afgeleverd / Ik heb mijn bestelling niet
    Als de tracking gegevens aangeven dat het pakket is afgeleverd, raden wij u vriendelijk aan om bij uw huisgenoten en/of buren te informeren of zij het pakket in uw naam hebben ontvangen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan contact op met onze klantenservice, info@wickwings.nl. Wij zullen een onderzoek starten bij de verzendmaatschappij**. Deze onderzoeken kunnen tot twee weken duren. De gemiddelde oplostijd gaat gelukkig sneller: 3 werkdagen.
  2. Traceerstatus: "Error/onbekend trackingnummer" of geen recente updates
    Als de gegevens al een paar dagen niet zijn bijgewerkt, of als er een foutmelding wordt weergegeven, neem dan contact op met de betreffende verzendmaatschappij. Ook kan onze klantenservice een onderzoek starten bij de verzendmaatschappij. Deze onderzoeken kunnen tot twee weken duren. Gemiddelde oplostijd: 3 dagen.
  3. Traceerstatus: Teruggestuurd naar afzender
    Als uit de gegevens blijkt dat het pakket is teruggestuurd naar onze distributiepartner, adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice, info@wickwings.nl. Wij zullen onderzoeken waarom het pakket is teruggestuurd en wij zullen het artikel opnieuw naar u verzenden.

Belangrijke informatie:
Indien de adresgegevens door de klant verkeerd zijn ingevuld, zijn wij niet aansprakelijk voor pakketten die op een verkeerd adres worden afgeleverd of die door het transportbedrijf zoek zijn geraakt.

Disclaimer: Alle bestellingen tijdens het transport van Wick Wings naar het afleveringsadres zijn verzekerd tegen diefstal en accidentele schade. Zodra uw artikelen op het aangegeven afleveradres zijn afgeleverd, zijn ze niet meer verzekerd.
**Disclaimer: Om een onderzoek te starten bij de verzendmaatschappij en een passende oplossing te kunnen bieden, moeten wij binnen 7 dagen na de leveringsdatum, zoals aangegeven in de trackingdetails, op de hoogte worden gebracht.

Betalingen

Welke betaalmethodes accepteren jullie?
Wij accepteren oa: Visa, MasterCard, American Express, Maestro kaarten, PayPal, iDEAL, Bancontact, Overboeking, Przelewy24, SOFORT, Belfius, KBC/CBC (Cartes Bancaires), Giropay EPS en Klarna afterpay.
Kan ik bij jullie veilig winkelen?
Om te verzekeren dat je koopervaring veilig en simpel is, maakt wickwings.nl gebruik van Secure Socket Layer (SSL) technologie om jouw gegevens veilig te stellen. Deze technologie versleutelt en beschermt de data die je vrijgeeft op het internet. Als SSL actief is zal een klein slotje linksboven op je scherm te zien zijn. Je kunt klikken op dit icoontje om meer informatie over SSL te verkrijgen. 

Je zal ook zien wanneer je naar de URL bovenaan de browser kijkt, dat de link begint met 'https:' in plaats van het normale 'http:'. Dit betekent dat jij je in de beveiligde modus bevindt.
Kan ik belastingvrij shoppen?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief 21% BTW. 

Als je buiten de EU bent gevestigd, stuur ons dan een e-mail op info@wickwings.nl. Wij crediteren dan het BTW-bedrag.

Pakketten die buiten de EU worden verzonden, kunnen onderhevig zijn aan belastingen, douanerechten en toeslagen die door het land van bestemming worden afgehandeld. Eventuele douane- of invoerkosten worden in rekening gebracht zodra het pakket het land van bestemming bereikt. Deze kosten zijn voor rekening van de ontvanger van het pakket. 

Als je onze verzending weigert vanwege te hoge invoerkosten, ben je zelf verantwoordelijk voor de oorspronkelijke verzendkosten, invoerkosten die op het pakket zijn inbegrepen en de kosten van het terugzenden van het pakket. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op de terugbetaling.
starrockethistorymagnifiercrosschevron-downquestion-circle